جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • پایگاه دانش
  • دانلود رایگان‌ها
    • فایل‌های رایگان گرافیکی
  • مقالات
    • بازارگری
    • فروش
    • تبلیغات
  • دوره ها
    • ساخت کلیپ تبلیغاتی با موبایل
    • چطور مغازه اینستاگرامی بزنیم
    • طراحی تبلیغاتی ویژه اینستاگرام
  • دوره های حضوری
    • کارگاه هدف گذاری
  • مدرسان
  • درباره ما
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 09354559999
  • info@arminjahangiri.ir
0
وب سایت آموزشی آرمین جهانگیری- بازارگری و فروش
  • خانه
  • پایگاه دانش
  • دانلود رایگان‌ها
    • فایل‌های رایگان گرافیکی
  • مقالات
    • بازارگری
    • فروش
    • تبلیغات
  • دوره ها
    • ساخت کلیپ تبلیغاتی با موبایل
    • چطور مغازه اینستاگرامی بزنیم
    • طراحی تبلیغاتی ویژه اینستاگرام
  • دوره های حضوری
    • کارگاه هدف گذاری
  • مدرسان
  • درباره ما
  • تماس با ما
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
شروع کنید

وبلاگ

وب سایت آموزشی آرمین جهانگیری- بازارگری و فروش > مقالات > آموزش > مفهوم تارگتینگ در بازاریابی

مفهوم تارگتینگ در بازاریابی

26 دی 1398
ارسال شده توسط arminjahangiri
آموزش, بازارگری

مفهوم تارگتینگ در بازاریابی در این مقاله بررسی شده است. در مقالات قبلی در مورد مفهوم STP در استراتژی بازاریابی و همچنین اولین بخش از این اصطلاح یعنی بخش بندی بازار توضیحاتی ارائه شد.

در این مقاله قصد داریم بخش دوم یعنی تارگتینگ یا هدف گذاری بازار رو مورد بررسی قرار بدیم.

موضوعاتی که در این مقاله ارائه مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

  • هدف گذاری چیست؟
  • اهمیت هدف گذاری
  • چطور هدف گذاری درستی داشته باشیم؟
  •  
  •  

هدف گذاری چیست؟

هدف گذاری به معنی تعیین بازار هدف شماست. اگر در بازاریابی می خواهید پیامتان را همه بشنوند ، مطمئن باشید صدای شما را کسی نخواهد شنید. پس هدف گذاری به شما کمک می کند تا بتوانید پیغامتان را به گوش مخاطب یا همان مشتری کالا و خدمات خود برسانید.

به جای تلاش برای بدست آوردن کل بازار ، با استفاده از هدف گذاری انرژی خود را برروی قشر خاصی متمرکز می کنید.
با تمرکز روی یک بخش شبیه به یک ذره بین عمل کنید، انرژی را متمرکز کنید تا نتیجه و توان بیشتری داشته باشید.

اهمیت هدف گذاری بازاریابی

درک درست از مفهوم تارگتینگ در بازاریابی و تعیین هدف از ارکان اصلی استراتژی بازاریابی محسوب می شود و با استفاده از آن شیوه تبلیغات، ارتباط با مشتریان، نیاز سنجی و…رشد و هدفمند خواهد شد. از طرفی هم بر اساس قانون 80-20 شما می توانید 20 درصد مشتریان را پیدا و با تمرکز بیشتری به آنها کالا ارائه دهید.

با استفاده از هدف گذاری موارد زیر نیز رخ خواهند داد:

مخاطب شما مشخص و واضح خواهد بود، که این امر موجب شناسایی نیاز های آنها و در نتیجه ارائه کالا های بهتر و ارزشمند تر برای مشتریانتان می شود.

شما در نزد مخاطبین و مشتریان یک برند متفاوت از سایرین خواهید بود.

با شناخت کاملتری از مخاطبین می توانید محصولات با کیفیت تر برای آنها تولید کنید.

هدف گذاری درست؟

برای ایجاد یک هدفگذاری درست نیاز به شناخت کلی از مخاطبین داریم.

برای این کار می توان از روش های مختلف تحقیق و جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم.

پس از این جمع آوری اطلاعات یک شخصیت ایده آل از مخاطب ایجاد کنید، این شخصیت باید از همه جوانب مورد بررسی قرار گیرد. نقش ها و حرفه این شخصیت و کاراکتر در زندگی چیست؟ چه ارزش ها و اهدافی را در زندگی دنبال می کند؟ چالش های پیش روی او چیست؟ منابعی که در اختیار دارد کدامند؟ از چه روش تصمیم گیری برای خرید استفاده می کند؟ و. …

برچسب ها: stpبازارگریبازاریابی
بعدی stp در بازاریابی چیست؟
قبلی بازارگری و تجربه مشتری در رستوران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازارگری
  • بدون دسته بندی
  • تبلیغات
  • فروش
  • فروشندگی
برچسب‌ها
marketing stp آموزش آموزش بازاریابی آموزش فروش آمیخته بازاریابی بازارایابی بازارگری بازارگری رستوران ها بازاریاب بازاریاب کیست؟ بازاریابی بازاریابی در بحران بازاریابی رستوران بازرگری بحران برند برند سازی ملی برندملی برندینگ تبلیغات تبلیغات در رکود تجربه مشتری رستوران رفتار مشتری فروش فروشنده فروشندگی فروش و بازاریابی مارکتینگ محصول معنی بازاریابی مقالات فروش مهارت فروش مهارت فروشندگی پرسونای مشتری کرونا کرونا و کسب و کار کروناویروس
اطلاعات تماس
  • کردستان، سنندج، خیابان استانداری، نبش کوچه امیرترابی پلاک 380
  • 09354559999
  • 08733280577
  • info@arminjahangiri.ir
دسترسی سریع
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • دوره ها
  • خانه
نماد اعتماد
تمام حقوق در اختیار آرمین جهانگیری می باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://arminjahangiri.ir/?p=888
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید از فرم زیر استفاده کنید، و یا با شماره تماس پایین همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

    تلفن: 09354559999 ایمیل: info@arminjahangiri.ir

    ، کردستان، سنندج، خیابان پاسداران، مجتمع تجاری کردستان

    ساعت کاری ما: شنبه تا پنج شنبه 8am تا 6pm