انواع آژانس تبلیغاتی
انواع آژانس تبلیغاتی را شناختن برای همه کسب و کارها مفید و تا حدی ضروریست، اما چرا؟
اگر شما یک کسب و کار دارید باید بدانید که کدام بخش از تبلیغات و روند بازارگری خود را به چه کسی بسپارید، برای این موضوع شناختن انواع این آژانس ها بسیار مهم است.
در ادامه انواع این آژانسها را باهم بررسی خواهیم کرد.
آژانس تبلیغات مشاوره
این آژانسها تنها بخش مشاوره و طراحی برخی از اقدامات تبلیغاتی شما را به عهده میگیرند.
اگر این آژانس توانا و قوی عمل کند می تواند کمپین های مختلف را برای شما طراحی کنند و در روند اجرا به عنوان ناظر حضور دارند.
این آژانسها در برخی موارد آموزش هم ارائه می دهند.
آژانس تبلیغات رسانهایی
آژانسهای تبلیغاتی رسانه ای بر اساس دسترسی به رسانه تلویزیونی و یا رسانه های محیطی پیشنهاداتی برای تبلیغات به مشتریان ارائه می دهند.
در کشور ما آژانسهای تبلیغاتی که به رسانه تلویزیون دسترسی دارند و مجوز استفاده از رسانه تلویزیون به آنها ارائه شده است، محدود و با روابط شکل گرفته است.
تا حدی که آژانسهای تبلیغاتی توسط تلویزیون دسته بندی و سطح بندی می شوند، کاملا برعکس و مخالف روند جهانی که آژانسهای تبلیغاتی شبکه های تلویزیون را رده بندی می کنند.
آژانس تبلیغاتی تمام خدمت
آژانسهای تمام خدمت همانطور که از نامشان مشخص است، تمامی خدمات مربوط به مشاوره، ایده پردازی و اجرای تمام موراد تبلیغاتی را انجام می دهند.
مواردی همچون تیم مشاور، تیم تحقیقات، تیم ایده پردازی، تیم گرافیک، تیم تصویر برداری و تدوین و …. از اعضای این آژانس خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.